Optimizuok Logo

Ar žinai kiek potencialių pardavimų prarandi kasdien?

Turi elektroninę parduotuvę? Įsigyk E-komercijos punktų sąrašą ir padidink pardavimus jau dabar!

Reklamos kaina auga,
o pardavimai ne?

Po COVID pandemijos beveik kiekviena el. parduotuvė, kurią turėjau galimybę audituoti, susiduria su vis didėjančia klientų pritraukimo kaina. Ši problema tampa ypač aktuali, kai rinkos sąlygos keičiasi, o konkurencija dėl dėmesio internete nuolat auga.

Dažnu atveju verslai praleidžia daugybę valandų optimizuodami reklamines kampanijas, tačiau lankytoją paversti pirkėju tampa ne tik sudėtingiau, bet ir brangiau. Reklaminių išlaidų grąža mažėja, o investicijos į reklamą ne visada atsiperka taip greitai, kaip norėtųsi.

O jei problema ne jūsų
reklamos?

⚠️ Pagrindinė problema – jūsų el. parduotuvė nėra pakankamai optimizuota  lankytojus paversti pirkėjais.

✅ Jūsų reklamos atlieka savo darbą – pritraukia srautą į jūsų svetainę.

🔥 Jūsų svetainės užduotis – paversti tuos lankytojus pirkėjais.


Su šiuo E-komercijos punktų sąrašu

Galite nuodugniai
išanalizuoti savo el. parduotuvę ir sužinoti, kur tiksliai
prarandate potencialias pajamas

⭐⭐⭐⭐⭐ @beebaltic

Esu labai dėkingas Tomui už šį punktų sąrašą. Jis itin išsamus, juo lengva naudotis. Šie punktai padėjo man suprasti kur prarandu pinigus. Taip pat po konsultacijos su Tomu parengėme strategiją ir jau po pirmo mėnesio pasimatė rezultatas!

BeeBaltic įkūrėjas Paulius

Šis punktų sąrašas pateiks jums aiškius ir lengvai įgyvendinamus veiksmus, kurie:

 
✅ sumažins jūsų klientų pritraukimo išlaidas (CPA)
✅ padidins vidutinio krepšelio vertę (AOV)
✅ padidins jūsų el. parduotuvės konversijas (CR)

Su šiuo E-komercijos konversijų punktų sąrašu galėsite nuodugniai išanalizuoti savo el. parduotuvę ir surasti kur slypi didžiausias potencialas. Tai įrankis, apimantis daugiau nei 160 svarbiausių punktų, skirtų didinti pardavimų efektyvumą ir išnaudoti el. parduotuvės galimybes.

E-komercijos punktų sąrašas

Paverskite el. parduotuvės lankytojus pirkėjais

37.99€

27€

-30% nuolaida

Tai įrankis, apimantis daugiau nei 160 svarbiausių punktų pagrindiniuose puslapiuose

El. parduotuvės auditas ir pagrindinių metrikų analizė

200€

Auditas ir konsultacija apima:

Kodėl turėtumėte manimi pasitikėti?

Elektroninės komercijos srityje sėkmingai dirbu daugiau nei penkerius metus, per kuriuos įgijau vertingos patirties. Puikiai suprantu iš ko susideda visa E-komercijos ekosistema.

Šį E-komercijos punktų sąrašą kūriau, nes pastaraisiais metais pastebėjau augančias reklamos kainas. Norėdamas padėti savo klientams pasiekti geriausių rezultatų, visada rekomenduoju pritaikyti geriausias konversijų ir vidutinio krepšelio didinimo praktikas. Mano tikslas – padėti elektroninėms parduotuvėms ne tik augti, bet ir užtikrinti jų ilgalaikį pelningumą.

Dažniausiai užduodami klausimai

Ar punktų sąrašas tinka visoms platformoms?

Šis E-komercijos punktų sąrašas nėra susietas su jokia konkrečia platforma, todėl jis naudingas bet kuriai platformai, įskaitant Shopify, Magento, WooCommerce, Wix, BigCommerce, PrestaShop ir daugelį kitų.

Konversijų optimizavimas (CRO) yra itin svarbus parduotuvėms, kurios neturi pakankamo biudžeto eksperimentuoti, siekiant nustatyti, kurios strategijos yra veiksmingos.

Konversijų rodiklio optimizavimas (CRO) padeda jūsų svetainės lankytojus paversti pirkėjais, taip sumažindamas reklamos išlaidas. Taip galėsite maksimaliai išnaudoti reklaminį biudžetą.

Taip, turėdami tinkamas gaires galite iškart pritaikyti patikrintas konversijų optimizavimo strategijas.

Pritaikę E-komercijos punktų sąrašo praktikas, rezultatus pastebėsite jau per pirmą mėnesį.